לפרסום בפייסבוק
האמצעים לזיהוי קהל היעד הקיים בפייסבוק כיום עוזרים להפוך אותו לאחד מהערוצים הטובים ביותר שניתן להשתמש בהם לשיווק לערבים, כאפשרות למקד אותם על סמך תחומי העניין, מצבם הכלכלי, קבוצות הגיל, אירועי החיים ועוד. גורמים, הפכו את פייסבוק לערוץ שיווקי בעל השפעה רבה במזרח התיכון. סוד הצלחת הפרסום בפייסבוק טמון ביכולת למקד לקטגוריה מתאימה, ולהשתמש בשיטות הפרסום הוויזואלי הנכונות, עם טקסטים של מודעות שדוחפים את הקהל שלך לקנות את המוצר שלך או לפנות לשירותים שלך.
שיווק תוכן
שיווק תוכן הוא יצירה/כתיבה של תוכן יצירתי ופרסום אותו בערוצים האלקטרוניים שבהם הלקוחות שלך משתמשים כדי להשיג כמה יעדים בעסק שלהם. וכמו שזה קורה בכל מקום אחר בעולם, הערבים אוהבים לראות תוכן אטרקטיבי, מה שמגביר את החשיבות של בחירת התוכן המתאים לכל קבוצת יעד ולדעת איך להשתמש בו כדי להגדיל את ההכנסות. אנו שמחים לעזור לך להשיג את יעדי השיווק הדיגיטלי שלך באמצעות שיווק תוכן בערבית