קידום אתרים
פרסום מימומן
tct2888

פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק הוא אחד מערוצי השיווק הפופולריים ביותר שיש כיום’אחוז מאד גדול מהמפרסמים עושים בו שימוש

קרא עוד »

8 טעויות נפוצות שעלולות לפגוע בקמפיין (ואיך לתקן!)

פרסום ממומן בפייסבוק הוא אחד מערוצי השיווק הפופולריים ביותר שיש כיום. אחוז מאד גדול מהמפרסמים עושים בו שימוש…אבל זה לא בהכרח אומר שהם עושים בו שימוש טוב. למען האמת, אין דבר אחד ספציפי שמגדיר קמפיין פייסבוק מוצלח כי בסופו של דבר לכל אחד יש מטרה שונה וגם סוג השיווק עצמו משתנה לעיתים קרובות. כנראה שכולנו עושים טעויות פה ושם, וזה בסדר, ככה לומדים, בטח כשמדובר בתחום מאד דינאמי שמשנה ומחדש כ-ל הזמן.

ועדיין, כשעושים פרסום ממומן בפייסבוק ומשקיעים כסף וזמן, כדאי לשאוף למזער עד כמה שניתן את הטעויות האלה, כדי שהכסף שלכם יהיה שווה יותר וישיג תוצאות טובות יותר עבורכם. בתור התחלה, כדי לחסוך לעצמכם זמן, מומלץ לודא שהמודעה לא חורגת מהנהלים של פייסבוק. יש תחומים, נושאים וסוגי מודעות שפייסבוק פשוט לא תאשר, ולכן טוב תעשו אם תבדקו מראש שאתם לא בנישות הללו בטעות. מעבר לזה, אם אתם עושים את צעדיכם הראשונים עם פרסום ממומן בפייסבוק, אולי בכלל תרצו להתחיל מהמאמר הזה על פרסום בפייסבוק שיסביר לכם ארוכות ומפורטות כל מה שחשוב לדעת לפני שקופצים למים.

ואם אתם כבר שוחים בחומר ורוצים לגשת ישר לעניין אז השארו איתי וענו לעצמכם (בכנות!) על זה:

  • מרגישים שהמודעות שלכם בפייסבוק לא מתפקדות מספיק טוב?
  • כבר ניסיתם לעשות שינויים ועדיין לא מצאתם את הנוסחא המנצחת?
  • לא בטוחים מה עוד אפשר וצריך לעשות כדי לגרום למודעות להמריא?

אז בואו נדבר על זה. בואו ננסה להבין מה הן החולשות בקמפיין ואיך נוכל לעשות שינויים קטנים שיביאו אותנו למקומות טובים יותר.

פרסום ממומן בפייסבוק: טעויות נפוצות שאנחנו רוצים להפסיק לעשות – מ-ת-ח-י-ל-י-ם-!

1. אתם מתחרים בעצמכם

2. הצעת המחיר שלכם נמוכה מדי בשביל פרסום ממומן בפייסבוק

3. התקציב מופץ בצורה בעייתית

4. אין מספיק נתוני המרות כדי שהמערכת תעשה את האופטימיזציה כמו שצריך

5. אנשים רואים את המודעות שלכם לעיתים קרובות מדי

6. בודקים יותר מדי דברים בבת אחת

7. לא מבינים מה מטרת המודעה

8. מטרגטים קהל יעד רחב מדי או צר מדי

סיכום

כמובן שיש עוד כל כך הרבה סיבות שבגללן המודעות לא מתפקדות כמו שרציתם, אבל היריעה קצרה מלהכיל. אלה רק כמה דברים בולטים ונפוצים שכדאי לשים לב אליהם והם יתנו לכם מושג לגבי הדברים העיקריים שכדאי לשים לב אליהם אם אתם מרגישים שהמודעות לא ממש אפקטיביות. הקפידו לבדוק את ציון הרלוונטיות ואת התדירות בה המודעות שלכם מופיעות כדי ללמוד על מקור הבעיה ובהתאם לכך תוכלו לבצע פעולות שיחלצו אתכם ממנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *