קידום אתרים

מה זה SEO ומדוע אתם זקוקים לו?

SEO (ראשי תיבות של Search Engine Optimization) אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש. ( מונח מקצועי עבור שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל ) טכניקת קידום עבור התאמת קוד

קרא עוד »

הקמפיין החדש של תנובה גרם לי לחייך. לא בציניות, לא במרירות, אלא חיוך טיפשי שנמרח לי על הפנים בתענוג גדול. תנובה נכנסה למגרש החברתי, ולפי התוצאה על המסך, היא יודעת בדיוק מה היא עושה.

זה מתחיל רע, בין פרסומת לפרסומת במקבץ המתיש, נכנסת הפרסומת של תנובה ומתחילה עם כל הקלישאות האפשריות. אנחנו במגרש כדורסל בית ספרי, משחק בין שתי קבוצות של ילדים, רואים ילד ממושקף (שוב שימוש בסטריאוטיפ החנון?), הקבוצה היריבה מובילה, רואים את הילד החננה מתבאס על הספסל ומיד מבינים שהוא שייך לקבוצה המופסדת, המאמן מעיף מבט על הספסל… בשלב הזה אתה כבר מבין שאתה עד לעוד סיפור סינדרלה שיתקשר באופן אסוציאטיווי למותג מסוים. ברור לך שהחנון ייכנס, יגשים את החלום הארכיטיפי, זה שלפני השינה, מתחת לשמיכה, משותף לכל ילד בישראל: להציל את הקבוצה מחרפה בדקה ה-90 או ה-40… ואז כמובן יופיע פאק שוט של המוצר, והנה לנו עוד פרסומת אחת למגרסת השטויות שמרצדות כאן לאחרונה, ובא לציון גואל.