איך DROPSHIPPING עובד?
המודל העסקי של Dropshipping מסתמך על האינטרנט כדי לאסוף הזמנות ותשלום של לקוחות, להעביר הזמנות ליצרן או לסיטונאי, ואז לעדכן את הלקוח בהתקדמות ההזמנה ובסטטוס המשלוח.
עם הרחבת הקישוריות מדי שנה, מעורבות מקוונת בין יצרנים, יזמים ולקוחות פירושה שרשרת אספקה עולמית מורכבת יותר ויותר. לאנשים פרטיים עד לארגונים ארגוניים יש יצרנים סיטונאיים – הממוקמים בארץ ובחו"ל – זמינים ומסוגלים לייצר, להתאים אישית ולספק מוצרים עבור הזמנות מקוונות של לקוחות.
Dropshipping מסייעת למוכרים להימנע מהשקעה בתשתית פיזית תוך שירות הזמנות לקוחות על ידי שימוש בשרשרת האספקה והיכולות הלוגיסטיות של יצרן סיטונאי, תוך שהיא מציעה ללקוח תמחור תחרותי. באופן ספציפי, בהתאם לפלטפורמת הדרופשיפינג ולספק הסיטונאי, עסקי המסחר האלקטרוני יכולים לעבוד ישירות עם היצרן על התאמה אישית של מוצרים ספציפיים, בדיקות אבטחת איכות, לוגיסטיקת משלוח ועוד.